Vrei sa stii cum sa comunici mai bine cu clientii tai?

Stilul de viata este influentat in mod direct de gradul de confort pe care ni-l cream, prin intermediul a ceea ce vom cumpara. Ceea ce ne determina sa ramanem loiali unui prestator de servicii sau furnizor de produse este calitatea serviciului sau a produsului si felul in care ne simtim in calitate de client atunci cand avem nevoie de suport pentru o noua achizitie sau avem anumite nelamuriri legate de ceea ce am cumparat.

Indiferent ca esti angajat la receptia unui hotel, ca vinzi articole sportive sau piese auto, ca asiguri suport telefonic sau in scris este foarte important sa intelegi ca tu esti cel care da valoare relatiei cu acel client prin comunicarea atat verbala, cat si non-verbala, in scris sau nu.

O companie pentru a atrage, a creste si a mentine loialitatea clientilor are nevoie de o echipa de relatii clienti cu un grad ridicat de pregatire si profesionalism, care sa fie pregatita cu cele mai bune raspunsuri si cele mai potrivite atitudini, care sa incheie orice interactiune intre client si reprezentantul customer service cu un zambet.

Acum pe site-ul brightway.ro te poti inscrie la un training de suport clienti si vei invata diferite tehnici si strategii de gestionare a relatiilor cu clientii care pot fi aplicate imediat.

In cadrul training-ului sustinut de Brightway® vei invata ce inseamna suportul relatii clientii, fie telefonic, in scris sau fata in fata, vei dori sa inveti diferenta dintre a auzi si a asculta active si de asemenea cum sa identifici obiectiile sau nevoile clientilor, vei invata cum sa rezolvi problemele care apar in anumite situatii, cum sa reactionezi la diferitele tipuri de atitudini ale clientilor, sa stii cum sa primesti un refuz.

Vei avea tot suportul la Brightway® astfel ca vei invata de la trainer cu pregatire teoretica solida si experienta practica vasta in domeniul vanzarilor si customer service, cum sa reactionezi si sa actionezi in relatia cu un client nemultumit.

Dupa absolvirea training-ului sustinut de Brightway® vei sti cum sa castigi incredere in gestionarea relatiei cu clientul, cum sa castigi si sa mentii o atitudine pozitiva in orice situatie tensionata, fie client nervos sau refuz, vei invata modalitati practice de formulare a raspunsurilor, indiferent de mediul lui social, economic sau cultural, sa participi in activitati practice, cum sa oferi un feedback personalizat, sa dezvolti un plan de actiune pentru imbunatatirea calitatii relatiei cu clientul si care sa fie bazat pe notiunile invatate la curs si nu in ultimul rand, vei invata sa scrii, sa vorbesti, sa asculti si sa actionezi in functie de ceea ce tu crezi ca ar putea fi un blocaj in relatia directa cu clientul.

In incheiere va recomandam sa apelati doar la profesionisti cu experienta in domeniu pentru a putea da dovada de seriozitate si profesionalism la job!

Leave a Response

Your email address will not be published. Required fields are marked *